i need my get-away-car today, more than ever.

Igår. Nej fan. aldrig.
idag, vill inte mer.
liksom. ni säger "ville han att du skulle må såhär?"
handlar inte så mkt om det.
handlar om vad han gjorde med mig under de tolv åren.
så mycket. han gav mig. så mkt.
och nu är det borta. mitt hjärta kan inte acceptera det.
det går inte.
aldrig någonsin kommer jag känna så som jag gjorde för dig för någon annan.
aldrig.
för du var och är unik, min vän.
så otrolig!
jag drömmer om dig. varje natt. alltid är det något.
och varje dröm handlar det om att han fortfarande lever, och inte kommer avlivas än på flera år.
han lever och finns med mig.
jag får göra allt det där, ÄNNU en gång.
jag får gå ut och gå med honom. pussa på honom.
ta på honom. vara med honom.

han kommer och puttar upp min dörr med sitt huvud och säger hej.
vifftar på svansen som alltid innan.

men nej. sen vaknar jag och isner sanningen.
jävla liv.
aldrig igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter tufft :(

Postat av: lizz

gumman. du kommer repa dig! du är stark och klarar det. han kommer alltid finnas med dig, no matter what.
du är en underbar människa, glöm aldrig det.

2007-08-11 @ 14:46:20
Postat av: tehzju

i can so understand how you feel.
it doesn't matter what they say, it doesn't matter what they do, the only thing that matters, is you.
men jag finns alltid här, och det gör han också.
i love you.

2007-08-13 @ 19:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback