only one for me

Jadu, vad händer?
Skolan har börjat. Känns helt okej. Dock mår jag inge bra fysiskt.
Jag har huvudvärk, och är hängig och halsont.
Känns som jag kommer bli sjuk snart. Har jag inte tid med,
men what to do?
Jag chillar, så gott jag kan.
Imorgon ska jag och Tessa träffa Claes på något vänster. Har nog inte riktigt bestämt när var hur.
-
Tessa är och probjobbar på VIP på Torpa nu. Hoppas det går bra för henne..
ska prata med henne imorgon, så vi får se.
Har by the way stängt av mobilljudet, så jag ska kunna sova inatt, blir störd allt förofta på nätterna pga den.
Så om det är akut så har jag en hemtelefon.

Borde sova, pga huvudvärken. Men allt känns konstigt atm. Känner inte för att sova. Känner inte för att kolla på tv. Eller surfa. Eller prata i telefon med någon, eller gå ut, eller göra något över huvudtaget.
Kanske bäst att sova då...?

Imorgon börjar jag klockan halv nio, och går till halv tolv.
Där efter måste jag till Mullsjö så snabbt som för att gå till tandläkaren. Och sen åka in till stan igen. yey.
På fredag kommer äntligen Fredrik! Skulle egentligen vara fest här hemma då, för min bror fyller nitton, men den blev inställd. Så det blir en lugn och skön hemmakväll med Fredrik som kommer runt nio/tio tiden.
Kanske hänger med Tessa innan dess, det vill jag. Hon är så söt. Saknar henne. Som vanligt då jag inte är med henne. Min lilla älsklingsgumma. Vi har bott under samma tak i massa dagar nu, men nu helt plötsligt så är det inte sommarlov längre utan skola, så då är det andra regler.
Men du är min ändå, aiight? :)

Jag vet inte ens varför jag håller på o skriver. Inget intressant för er ändå? Eller?
Meningslöst skrivande, wiho.

Jag är så trött på människor som framställer sig själva för någon de inte är.
Om de känner ett visst sätt för en annan eller känner sig otrygg, behöver man väl inte bete sig illa? Jag menar, 'var dig själv!' För vad tror du egentligen du vinner på att bete dig sådär?
Jag lär ju inte tycka bättre om dig för att du nedvärderar mig inför andra, och sen är värsta sötnosen när vi är själva. Det blir ju bara snurr i mitt huvud då förstår du väl.
Men ja.

Nu blev det så igen.
Ingen förstår vad jag pratar om. Bara massa ord som flyter ihop till meningar utan något innehåll.
Är det så? För er också?
It makes no sense.

Påtal om Sense, så ska jag sola där så snart dom gjort klart solariet och jag känner behov av värme och färg.
..... påtal om värme och färg - jag och Fredrik åker till Bulgarien den 4e september. Oj vad jag längtar. Hoppas på en fantastisk upplevelse och underbara minnen. Älskling, du och jag. <3

Håll humöret uppe! Eller? Kan jag det? Orkar jag?
Finns inget specifikt som pågår i mitt huvud. Ändå har jag mina stunder då jag inte vill något alls.
Jag vill knappt andas. Men samtidigt, det har väl vi alla? Inte är det bara jag som drabbats av någon självömkande störning..? Eller. ne. Hoppas på det.

Okej, nu tror jag att jag lämnar verkligheten och försöker sjunka in i min värld. Hitta sinnesron - långt där inne.

Godnatt, och ta hand om er.

if i only could show you how i really feel

Kommentarer
Postat av: tehzju

juu. vad söt du är. dina inlägg är så söta.
och honey. jag förstår dig. ibland vill man bara vara, och så kan man inte ens det.
det är så tomt utan dig, min lilla inneboende. i love you. sååååååååå mycket. du är min och jag är din always! (hjärtaan i tusen)

2007-08-22 @ 21:51:25
Postat av: Fredrik

visst är det ganska skönt att bara skriva det som kommer upp ur ett tomt huvud? jag hoppas innerligen att du inte har fått det skiten jag har haft/har. det är skit drygt. speciellt nu när du nyss börjat å grejer. =(
snart kan vi ta hand om varandra som bara den, fast med fint väder, dubbelrum, och pool inkluderat =)
läääängtar tills på fredag och den 4e.
nu ska jag sova!
Älskar dig!
/Fredrik

2007-08-22 @ 23:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback