Rihanna feat. Ne-you - Hate that i love you!

Den låten alltså. Fan vad bra! Lyssnalyssnalyssna!
-
Igår sov jag hemma hos Tessa. Som vanligt. haha. Jag, hon och Claes kollade på två skräckfilmer. Galet vad rädda vi vart ;D haha. Sen skulle vi ut och gå också. satan. haha! Vi kollade på One missed call och Them (en nyutkomling). Dom var bra! Somnade fruktansvärt sent. Har sovit ca 3 timmar inatt, så jag känner mig lite småslö.... ;P
Har inte sovit något på dagen heller, så jag kommer somna som en stock inatt!

Jag var i skolan från halv nio till tolvtiden. Hade Medieproduktion A med Karin. Tessa var med på lektionen så hon hjälpte mig en del. Hon är så duktig=)

Sen vid tjugo i ett kom mullsjöbussen och jag åkte och vaccinerade mig mot hepatit a. Ha! Kändes inte ens. jag var till och med nervös innan men man kände inte sticket för fem jäkla ören. Skönt. ;D

Sen stack jag hem och har slappat hela dagen. Och pratat i telefon med Emanuel. Sötnosvännen, tänker på dig!
-
Imorgon börjar jag halv nio till halv fyra. Usch, känns inte lockande alls.
Sen efter skolan ska jag möta Tessa på stan och vi ska hem till hennes bror och fru och träffa Marie lite. Sen på kvällen blir det Huset på insparks"disco". ;D Låter fett gay men det är skitkul. :)
Ska sova hos Tessa därefter. Dagen efter är det skola som gäller. Får se hur det går ;D haha.
Tessa ska ev. sova hos mig sen på fredagen. Och på lördagmorgon åker jag till Uppsala! Och sen på tisdagen bär det av!!! - till Bulgarien! Faaaan vad jag längtar. Så skönt ska det bli att få lite sol!



i know that i say it often, but i can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback