don't say that you love me 'til you know that you know me all the way in

Gårdag hemma var bajs. Rent åt helvete.
Och jag har blivit sjuk igen. Förvånande?
Men trots detta sitter jag i den här förbannade skolan. Näsan är igentäppt, halsen svullen och killar, superyr och trött. Men ändå, pga den där jävla frånvarorapporten, så sitter jag i skolan. Och mår piss.
Har ingen lärare idag, har bara fotobild, men är lärarlös. Så vi ska fota. Sen ska jag hem.
Hem och plugga till svenska provet. Hem och simma. Hem och sova.
-
Imorgon vet jag itne vad som händer, mer än plugga till svenska provet.
Onsdag ska jag på xtra matte efter medieproduktionen. Sen plugga, ev. simma någon timme också.
På tosdag är det det självaste provet. På fredag ska jag vara på barnvakt åt Theo.
På lördagen vet jag inte. Fest med Tessa kanske? På söndag ska jag på julkonsert med mamma och massa i släkten.
Sen nästa vecka på onsdag slutar vi skolan. Låter det inte underbart?
Och direkt efter avslutningen åker jag till Uppsala. Fredrik. <3 Där stannar jag till den 22e. Lite mysjulfirande med hans familj. Sen är det jul. Palla hur fort det går. Fast at the same time it's a good thing you know...
Nyår... nu är det bestämt och bokat. Vi ska åka till Göteborg, den 31e. Bara han och jag. Och bo på ett SKITfint hotell, på 18e våningen. Värsta lyxen. Glasinramat och grejer.
Det kommer bilder när det väl är gjort. Så ska ni få se vilken underbar pojkvän jag har.
(http://www.gothiatowers.com/)
På den här våningen ska vi bo på: http://photo.swefair.se/fotoweb/Grid.fwx?archiveId=5002&position=1&SF_GROUP1_
BOOLEAN=&search=(%20FQYFP%20contains(%20qC%20qFW%20qBilder%20qHotel%20q
Gothia%20qTowers%20qRestaurang%20q18e%20)%20)%20and%20(%20FQYFLN
%20contains%20(%20q18e%20)%20)

checka läget och bli avis :D hihihihihihi.
ÄLSKAR DIG FREDRIK!!!! Snart delar du och jag samma lägenhet, samma säng, samma kök och samma ringar....
Puss!
i can't wait to be yours, yours, yours, yours!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken underbar pojke du har (:

2007-12-10 @ 16:04:47
Postat av: Fredrik

Babe, vi kommer ha det klockrent, så underbart. Du kommer, jag lovar, bli förundrad... :) Puss

2007-12-10 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback