for the first time i know

Har lektion nu. Fotobild. Det är bara slösnack och inget speciellt viktigt som händer. Eftersom det är sista gången nu innan jullovet. Det är typ... inget kul. Vill göra något, något kreativt.
Efter skolan ska jag övningsköra med pappa eller farmor. Beroende på när någon av dom kan. Så det ska bli kul, äntligen liksom. Måste bli klar med körkortet innan jag flyttar till Uppsala. ihk.
Skriver om hur det gick efteråt.

Slutar om en knapp halvtimme. Då ska jag hem hem hem och slappa. Ringa läkarna. Ska ju fortsätta med utredningen av hjärtat och magen. Så vi får se vad som händer. Ska beställa tid idag i alla fall.

Imorgon har jag engelska på morgonen och idrott på eftermiddagen. På engelskan ska vi läsa och jag ska försöka bli klar med broschyren. På idrotten ska vi köra powerboxning, som jag ÄLSKAR (!) så är jag inte liiiite friskare tills imorgon kommer jag börja gråta. Alltså, jag kräver inte att jag ska vara fri från hostan och halsontet. För det lär jag aldrig bli, men bara jag inte är så här jävla pissig.
Sov inte så mycket inatt direkt, hostade massa och kunde inte somna. Så när klockan ringde imorse ville jag strypa någon. Så jag sov i fyrtio minuter för mycket. Så jag hann knappt sminka mig och åt typ inget. Kul början på en vecka!? Ne.
Men det är en jävla tur att man slutar på onsdag. Så förbannat skönt!



nu ska jag packa ihop datorn och kolla buss. Eller.. kolla buss först sen packa ner datorn. ha ha. -.-

Puss.
just make it right and say good bye

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hehe, du var så söt när du ringde, blev helt till mig av lycka. Älskar dig! Hihi, skönt att allt gick bra. Du är så duktig och jag är så stolt :) Puss hjärtat!

2007-12-17 @ 13:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback