happy new fucking year, or what?

Ja idag är det party, och allt vad det innebär. Det var det igår också. Jävel alltså.
Johanna lär ju vara hur jävla underbar som helst. Fan vad söt och go du är syrran! Älskar dig massvis.
-
Fredrik, min älskling. Nu ska vi ringa in det nya året tillsammans för andra gången, och det kommande året ska ta mig fan bli det finaste och bästa året som någonsin varit. Du och jag, tillsammans. Bra. Underbart.

Puss på er älsklingar.
Och vet ni? Jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte ringa eller skriva något.
Men hör gärna av er, sånt gillas.

Ha det bra nu.. och bara för att följa trenden - GOTT NYTT ÅR!
i just can't belive what i am hearing

Kommentarer
Postat av: systugan

vad fin design du hade på bloggen, härlig bakgrund..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback