hate and love at the same time

jag hatar känsalan av att vilja rymma
hatar känslan av att vilja försvinna
vill inte känna att det inte räcker till
kan inte ta smällen för
jag är inte så stark
jag har inte den energin över
energin går åt till så mycket annat
sen till slut finns det inget kvar. tomt.
känslan av att det inte finns något hopp smärtar inom mig.
ont.
det är det som plågar mig, varje dag
det är det som förstör mig, inifrån och ut
jag hatar känslan
och jag älskar den.
jag älskar den för att jag vet att det finns en utväg.
ja, en utväg.
en snabb och klar utväg
den finns där och jag
tänker ta tag i den
och älska den varje dag av hela mitt hjärta - för resten av mitt liv....

sometime when i think about it i get all bubbly inside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback