hold me close trough the long lonly nights, 'til the dawn

Fredrik åkte hem idag. Tråkigt som fan.. just för att vara i hans närhet är det enda som känns riktigt rätt. Men jag åker upp igen på lördag. Riktigt fint. Då ska vi flytta och greja! Han har tagit med sig alla mina grejer jag har här, så som lakan, glas, alla julklappar som hör till lägenheten och liknande. Sånt som man sparat på sen innan och så vidare.
Och igår var vi på lite REA på OnOff. Hittade ett startpaket från OBH nordica. Där det ingick saker som damsugare, vattenkokare, kaffekokare, stryckjärn och brödrost, för billiga 999 kronor! Kanon eller hur?

Så vi strycker saker på listan hejvillt. Och pappa och mamma har lovat oss sängbord som vi vill ha från IKEA för 500 kronor styck till Fredriks födelsedag den 4e januari! Bättre än så här kan det nästan inte bli. Sen ska vi köpa en hel del annat också förstås, så som kryddor, dukar, gardiner, sängram (har redan maddrasserna) osv osv. Det finns självklart massa saker kvar. Men också mycket som redan är löst. Ska verkligen bli kul att inreda lägenheten och få iordning på allt.
-
Idag åkte jag och Robin in till stan och köpte ett box 360 (vi bytte in vårat gammla PS2 plus 5 spel) så fick man köpa xbox 360 för 1500 kronor. Ett sånt där specialerbjudande, så vi passade på! Plus några spel också. Så här ska spelas! :D
-
Om några minuter kommer några gäster. Vänner till familjen och ska käka lite gott och spela familjespel. (såååå svensson, jisses). Förmodligen skippar jag spelet då jag inte gillar att spela. Och äter maten istället ;)

Igår var jag och Fredrik på bio förresten! Förtrollad. Riktigt rolig och mysig film! Det uppskattades.
-
Imorgon ska jag jobba från 7-16, lika så i övermorgon. Skönt med lite cash. Aiight? Sånt som behövs ska då inhandlas. ihk!

Puss på er
baby you're all that i want, when i'm lying here in your arms

Kommentarer
Postat av: idavidsson

är så glad för din skull melle :)
ja vill också flytta hemifrån o fixa eget o göra om o pyssla o så!

hoppas ni får det jättebra i er nya borg, best wishes!

2008-01-02 @ 01:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback