hold on and keep on fighting

Tänker inte berätta om hur min vecka har varit, mer än att jag blir bara sjukare och sjukare för var dag.
Hostar och hostar, så jag kan inte sova som normalt folk.
Är uttråkad. Vill ut, festa, ha kul och träffa folk! Ge mig. Ge min energi och pengar så jag kan vara bland folk. Ge mig en rolig helg. Förfan.
Ne. Nu orkar jag ta mig fan inte mer. Jag vill inte vara hemma mer. Jag vill inte ha tråkigt mer. Jag vill ut, jag vill träffa er, jag vill ha kul. Kan du ge mig det?
-
På onsdag ska jag till Fredrik. Runt två tiden, och direkt när jag kommer dit ska vi på lägenhetsvisning. Ska bli spännande. Sen ska vi fira Bertil som fyller år. Och jag åker sen hem igen på lördagen.
Imorgon ska jag på konsert med massa av kvinnorna i släkten. Ska bli mysigt. Jul.

Hejdå.
give me a hug and tell me everything will be okay

Kommentarer
Postat av: lizz

I can give you a thousands of hugs :)

2007-12-15 @ 15:30:12
Postat av: tessa

pussas med mig.

2007-12-15 @ 16:36:22
Postat av: Fredrik

Hoppas du får det kul idag. Vi hörs och syns. Puss

2007-12-16 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback