i can feel the words running trough my head

I don't know how to express myself.
So many words, with so much happiness.
I can feel you touch, so tenderly,
even though you are so many miles away.
I can still hear your heartbeat and feel your
warmth so close to me.
You are my today, my tomorrow, my for always.

Din kärlek är så stark, det vi delar finns överallt.
Jag känner en så otrolig lycka med dig,
hur gör du? Hur gör du mig till den lyckligaste
flickan i världen? Du lyckas, gång på gång.
Dina ögon, när du ser på mig, lyser jag.
Din mun mot min, när du kysser mig så fint,
gör mig så lycklig att det springer i kroppen på mig.
Efter 1 år och 5 månader känner jag mig fortfarande
lika lycklig. Lika lycklig som den där dagen,
den 27e juli, 2006. Då jag trodde att allt som hände
med dig var en enda stor och underbar dröm,
som jag aldrig någonsin ville vakna upp ur.

Du gör mig verkligen till ett levande lyckorus!
Du är den jag vill leva med resten av mitt liv,
och jag vill börja här och nu. Vill inte lämna din
sida någonsin, aldrig, och vara din förevigt.

Låter du mig?

cause with you i know i will survive

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Självklart underbara människa! Om du låt mig? :)
Älskar dig enormt mycket, jag har haft det underbart fint å bra med dig och er i jul, igen :)!

Ses snart, puss min flicka!

/Fredrik

2007-12-26 @ 22:21:57
Postat av: lizz

du skriver så fint melle :/

2008-01-09 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback