let me introduce this feeling i call joy

Denna veckan har varit helt OK!
Som jag skrev vart det julhandel och grejer som skett. Fortfarande dock inte klar. Kan inte komma på vad man kan köpa till en morfar och en pappa...? Några förslag?
-
Igår var jag på något som kallas EVKmöte med min mentor, skolsköterska, biträdande rektor och mamma. Där pratade vi om hur jag ska göra gällande mina två IGvarningar i Fotobild A och Matte B. Vi kom fram till att jag ska fota ikapp alla uppgifter jag missat och gå på något som kallas "Mattestugan" på onsdagseftermiddagar. Och självklart, sluta vara sjuk för ofta. "För det bestämmer ju jag själv.. mh!" Suck.
Men ja, dom hade sympati för att jag så ofta är sjuk och har problem med både magen och annat. Fast det var ju inte riktigt vad jag sökte, sökte snarare förståelse och ville bli av med misstankar.
Och det lyckades nog! Känns bra. Nog om det!
-
Har fått mina två glasögon nu. Ett par svarta med ganska tjock plastbåge, och ett par mörkröda med någorlunda tunn metallbåge. Jag är himla nöjd alltså! Känns verkligen helt otroligt att kunna se så pass mycket som jag kan nu. Trodde jag inte man kunde. Så jag lever med mina gloglas på mig nu 24/7. ha ha.
-
Har haft Karin i Medieproduktion på morgonen (på tal om morgon, tusan vad trött jag var!). Har nyligen varit på lunch och sitter nu och väntar på att Multimedia A ska börja, om ca fyra minuter.
-
Efter skolan, som slutar runt halv fyra tiden, ska jag ner till stationen och hoppa på 16.01 tåget och åka ända till Enköping, där Fredrik ska plocka upp mig! Fan vad underbart. Så jäkla fantastiskt skönt att ses. Åker hem igen på söndag. Mysmysmys. Om jag fick bestämma så skulle jag stanna resten av mitt liv hos honom. Och ja, det kommer! :D Massa kärlek och lycka.
-
Hur helgen ser ut är inte riktigt bestämt än, mer än att det är Idolfinal ikväll! Hoppas på att jag hinner i tid någorlunda. Är ju framme i Enköping 20.10 någonting, och resan från Enköping till Tierp tar någon timme. Så jag kommer missa någon/några timmar. Men det får bli så.

Puss o kram.
i like the way it feels inside, the way you make me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback