love is crazy

Har övningskört nu, med pappa. Vi körde i en timme. Jag fick testa på massa, och han sa att han vart impad!! GOTT! :D hihi. Så nu är jag lite smått stolt över mig själv. Jag hade bra känsla och körde stabilt osv. Gott de ;) hhaha (måste få skryta lite fan!) :D Jag får sån lyckorush när jag har kört. Det kan ju Fritte intyga, ringde och busade direkt efter. Tihi.
-
Aowa, tänkte bara upplysa er om att IMORGON ÄR MIN SISTA SKOLDAG! yeah baby yeaaaaah!

Och vem vet, Älvor, kommer jag tillbaka till vårterminen eller inte? Hm. vi får se... ;) you never know where i'll end up.
Nu ska jag kolla på tv och sova i soffan. skööönt.
tjarå.
i've got a midnight bottle gonna drink it down and it gonna ease my pain

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: precis! ingen aning om vart hon fick det ifrån, att jag köpt en på blocket för 7500 :P haha

Postat av: Anna

Haha inte en chans att du får flytta redan nu ! Trodde inte att jag skulle säga de här i början av ettan, men nu kan jag verkligen säga att jag skulle sakna dej om du försvann redan
! Du är ju en del i den stora "Älvan-tårtan" !

"Use your head and follow your heart"

Over and out / Anna

2007-12-17 @ 18:23:25
URL: http://annapalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback