merry christmas and a happy new year

tänkte bara önska er alla en god jul och gott nytt år! för imorgon lär jag väl inte sitta vid datorn något. i hope.
-
Har varit hos Fredrik i några dagar, tills igår. Kom hem runt halv sex tiden. Somnade ganska snart.
Idag har vi varit i stan och shoppat loss!
yeah baby!
Köpte ett par svarta replayjeans, en röd tröja med trekvartsärm och båturring från strazz, ett par  lila hotpants från Sunshine och en kofta i blå/grå färg med stora knappar från VILA. Riktigt nöjd! Dock cira 1200 kronor fattigare. Men fan vad bra det känns ;)
Fredrik har fått en lägenhet nu!!!! RIKTIGT GOTT! Så han börjar flytta antingen i mellandagarna eller i början av januari. Därför bokade vi av våran udnerbara resa till Göteborg, för vi kände att 7500 kronor på en natt i gbg är lite ovärt när man ska flytta och grejer måste inhandlas. Så det fick bli en nyår hemma i Uppsala! Hoppas på att lägenhten ska vara överskriven på Fredrik innan nyår så vi kan fira där. =) Allt känns verkligen kanonbra.
Sköna framtidsplaner och allt är underbart.

Nu är mitt rum nystädat och jag är mätt som fan. Så jag ska snart slagga tror jag. Fredrik och Robin sitter och spelar xbox, så jag orkade inte med dom ;) haha. Jävla stohej!

Nu alla mina kära läsare!;
GOD JUL på er! HOPPAS PÅ ETT GULLIGT SMS ELLER TVÅ IMORGON! :) haha

Pusspusspuss på er. Ha det kalas!
if i could make the time go a little bit faster!

Kommentarer
Postat av: Dalida

meri khresmas!

Postat av: Jennifer

God jul :)

2007-12-24 @ 11:58:23
Postat av: lizz

när du är glad är jag glad.. grattis :D

2007-12-25 @ 08:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback