sometimes i think i shouldn't stay



Bara för att jag tycker att fotografering är skoj, men jag suger som en jag vet inte vad! haha. Igår skulle vi i alla fall lära oss att använda oss av panorering och slutare. De två första bilderna är tagna med användning av slutare och den sista är tagen med användning av panorering. Ja.. du. Det blev väl som det blev. Har aldrig gjort sånt innan men men.

Idag i skolan var det engelska på morgonen. Vi ska börja läsa en bok! Äntligen. Gillar att läsa för att sen skriva en utvärdering om det man har läst om. Sedan efter lunchen som bestod av pasta och veggfärs, var det idrottsprov. Jag svarade åtminstone på alla frågor, dock vet jag inte alls hur svaren blev. Men med tanke på att jag inte övat ett jota så kändes det liiiite bra i alla fall!

När jag kom hem runt halv tre tiden började jag plugga. Och jag blev klar med en idrottsuppgift jag egentligen skulle lämnat in i fredags. Så det känns bra. Hoppas den duger. Nu ligger jag i soffan och slappar.

Imorgon ska jag till skolan, och efter skolan halv tolv ska jag och Tessa gå på A6 och fortsätta med julhandlandet. Jag ska hämta ut mina glasögon också! Skitkul=) Äntligen ska man kunna få se ordentligt. tih.

På torsdag är det inget mer inplanerat än förmodligen skämmas ögonen ur mig för att jag inte kommer kunna matteprovet vi har på torsdag morgon. Suck!
På fredag åker jag till Fredrik klockan 16.01. Och det är idolfinal! Så det ska ses på. yepp.

Sen är det nog inget mer inplanerat.

Så... ni som gnäller för att jag inte uppdaterat så bra,
har jag varit duktig nu? :)

Puss
when i look into your eyes my body fills with joy!

Kommentarer
Postat av: anna P

mickit fina kort, mickit bra att uppdaterade blogg, mvg mvg!

Postat av: dalida

mycket duktig! kom till klassrummet, vi har kaffe!! =)

2007-12-06 @ 12:12:10
URL: http://dalejda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback