stuck your toe up your ass and rotate

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Barnvakt
2. Ålderdomshem
3. Glassförsäljare
4. Hemma

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Moulin Rouge
2. Titanic
3. Björn Bröder
4. Saw - filmerna

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Jönköping
2. Mullsjö
3. Uppsala
4. -


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Heroes
2. O.C
3. Top model
4. Desperate housewives

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Spanien
2. Tyskland
3. Bulgarien
4. Öland

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. Hotmail/msn
3. Bilddagboken
4. crewcorner

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Tacos
2. Pastasallad
3. Kyckling m. wook och nudlar
4. Baguett

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Uppsala
2. Utomlands
3. I en skön säng
4. Ute i solen


Jag har bloggtorka atm. orkar inte med. Vill inte skriva.
Har inget att skriva om.

Ska ha idrottsprov nu, kul? Har inte ens övat... bajs i mig.
Jag vet, jag förtjänar stryk. Så in i.

Saknar dig Fredrik!

give me some sugar

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Din fis, varför nämner du inte Bulgarien på "E) Fyra platser jag har semestrat på:" :I

Saknar dej med, puss!

2007-12-04 @ 12:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback