Todays

Outfit: Höga svarta stövlar, lee jeans, långärmad svart tröja, svart stickad scarf. boooring.
Roligaste: Att det inte gick käpp rätt åt helvete på idrottsprovet.
Tråkigaste: Att jag inte kan simma idag, utan måste plugga!
Jobbigaste: Att jag inte sov så mycket inatt så jag är feting trött.
Vill ha: Godis! Men icke sa Nicke.
Äckligaste: Känslan i magen.
Skönaste: Det jag gör nu, åker buss och lyssnar på bra musik, och skriver!
Längtan: Till fredag.
Damp: Att klockan överhuvudtaget rörde sig framåt i morse så jag blev tvungen att gå upp.
Köp: Betalade en grej i skolan. Bög. -.-

1. Vad åt du till frukost idag?
En macka med kalkon och inlagd gurka och ett glas juice.
2. Vad åt du till middag idag?
Makaroner och vegfärs och massa goda gröna saker.
3. När fick du en kyss senast?
I söndags!
4. När stötte någon på dig senast?
Hm, i helgen.
5. Vad gör du helst en vardag?
Är med dom jag älskar, sover, tränar.
6. Vad är det första du kollar in hos en av det motsatta könet?
Ögonen och leendet tror jag.
7. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Förlovad/gift boendes med Fredrik. Kanske en unge på g.. vem vet?
8. Hur perfekt är ditt liv nu?
Det kan absolut bli bättre. Men vissa saker är kanon!
9. Vad har du på dig för kläder nu?
Höga svarta stövlar, lee jeans, långärmad svart tröja, svart stickad scarf
10. Har du svarat helt ärligt på dessa frågor?
Yes.

how fuckin' bored am i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback