when will this illness leave?

skriv ditt namn med lillfingret: melina
skriv ditt namn med armbågen: mjeklunba
skriv ditt namn med pannan: jeklna
skriv ditt namn med foten: melina
Skriv ditt namn med näsan: j33o8hq
skriv ditt namn med örat: nuiellona
skriv ditt namn med munnen: mmlina

en liten parantes där bara... nu till inlägget!
Jag ligger hemma och är sjuk, IGEN!!! Jag blir tamigfan galen på det här!
Har varit sjuk sen i söndags(lördags) men har gått i skolan tills idag. Suck.
Jag har, som vanligt, hosta som en ju'e, förkyld som fan, yr i bollen, lite feber och massa trött. Orkar inte mer. Seriöst, vad är det för fel på mig? Kan någon säga de? Jag skulle kunna se logiken i det hela om det var så att jag inte åt bra mat, inte tränade eller vad som. Men hallå, jag älskar grönsaker, jag har hyffsad fysik och kondition (enligt läkarna i alla fall) och jag sover som man ska, när jag väl kan, osv osv. Seriöst. Vart ligger problemet? Tröttsamt.
-
Ska plugga som fan idag. Ställde tillome klockan på halv tio, så jag har varit vaken sen dess.. surfat till nu. Nu ska jag snart upp och ta en dusch, äta frulle och sätta igång! Svenska prov imorgon, och jag SKA klara det.. Eller hur Fredrik?
Du är den som får mig att hålla igång, tack för det! Du betyder så mycket. Världens bästa peppare. Älskar diiiiiig!!!
-
Puss o hejs.
let me go, let me stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback