you made my day, belive me!

Denna dagen har varit kalas! Helt kanon. Massa god mat och massa annat gott och mysigt. Så det har verkligen varit en lyckad julafton. Fredrik har varit här, (är det fortfarande förstås) och farmor. Nu framåt kvällen kom kusiner och deras föräldrar och myser. Det sitter fint det!

Detta har jag fått:
Från Fredrik:
En Peak Performance-jacka/kappa (helt underbar!)
Från mamma och pappa:
En almanacka
En röd morgonrock
6 par glas
Ett ställ med vispar, stekspadar och dylikt i plast
En stekpanna
Ett block med massa knivar
Ett bestickset (12 st) med köttknivar
En kökshanduk och tillhörande grytlappar
6 st. bordstabletter
2 riktigt fina ljuslyktor i glas
En stor och en liten nessesär från Björn Borg
Badrumshandukar, stora och små (vilket Fredrik visserligen fick av dom men jag kommer ju ha lika mycket användning av dom, haha)
Från Farmor:
1000 kronor
Från mormor och morfar:
300 kronor

Fan vad jag är nöjd!
Jackan jag fick av Fredrik är typ.. helt underbar. Visste inte vart jag skulle ta vägen när jag såg att det var den jag önskade mig! :D


Nu ska vi mysa och pussas.
(knulla så klart)
-.-
i love you all long time

Kommentarer
Postat av: lizz

alltså din kille skiter pengar ur röven...

2007-12-25 @ 08:32:13
Postat av: Tanja

Inte illa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback