i am sooo bored right now

1. Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Förmågan att skicka ut ett transportsflyplan som fäller en Mjältbrandsbomb"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan - vad rör du vid?
Ett blomblad

3. Vad var det senaste du såg på TV?
City akuten

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
20.23

5. titta nu på klockan. Vad är klockan egentligen?
20.29

6. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Scissor Sisters - I dont feel like dancing -.- (orkar inte byta låt)

7. När var du senast utomhus, och vad gjorde du?
Klockan 14. Var i stan.

8. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Lunarstorm.se

9. Vad har du på dig?
Randiga pyjamasbyxor, nytt blomigt linne, svart kofta, tofflor

10. Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Kommer inte ihåg

11. När skrattade du senast?
45 minuter sen kanske. När jag käkade mat med Johanna <3

12. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, hyllor, klocka

13. Har du sett något konstigt på sistone?
Mja, inte vad jag kan minnas

14. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ursäkta? tidsfördriv skulle jag vilja kalla det.

15. Vilken var den senaste film du såg?
The notebook. ASBRA.

16. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
MULTImiljonär? wiho. Nu kommer mina drömmar igång. Jag skulle först och främst skäna ett gäng miljoner till Rädda Barnen eller liknande. Sen skulle jag köpa mig ett fint ställe så jag och Fredrik kan flytta. Och köpa flygbiljetter till MASSA olika ställen, i framtiden, som jag kan spara. Sen skulle jag ge famlijen litegrann med. Ha en jäkla fest. Köpa en BMW m6 <3 och en bil till fredrik också. Och en ny till mamma och pappa. och brorsan. hmm.. ja något sånt.

17. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Det du inte redan vet, bör du nog inte veta heller.

18. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Göra så att skolsystemen var enklarare och mer rättvisa än de är nu, så min bästis kan få bli det hon vill..

19. Tycker du om att dansa?
Ja, då jag inte är i mitt normala tillstånd

20. George Bush?
Heter nästan samma sak som jag i efternamn

21. Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka… Vad får hon heta?
Alicia, eller Yamina

22. Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Albin, eller Andreas.. eller Adam. (gillar killnamn på A)

23. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Oh yes, självklart! Några år sådär skulle sitta fint. Men sen skulle jag nog sakna kalla Sverige.

24. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Kommer varken komma till någon jävla Pärleport, eller träffa någon Gud.



Det är så här det blir när jag är uttråkad. Svara på massa... "frågor". -.-

Kommentarer
Postat av: Liza

Ditt barn kan heta Aladdin :D

2007-02-18 @ 15:39:17
Postat av: andreas

tar det som något snällt att du vill att den ska heta andreas ^^ thihi betyder att du inte spyr när du hör namnet ;p

2007-02-23 @ 14:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback