i'm not the good girl you should know..

nyklippt är jag. det är hår överallt. jeeeesus.
-
det blev.. nog ganska bra tror jag.
har inte gjrot iordning det så mycket. bara plattat det, och då blir det väldigt styvt och fluffigt när det är precis nyklippt. så vi får se morgon. ^^

pratade nyss med fredrik. han är sööt! :) drömde dumt inatt, vaknade gråtandes. inte kul alls..
-
denna helgen har varit BÄST. alltså, skitkul! tack tessagumman, du förgyller min tillvaro=) sötnoooos!
-
haha. ja. haha. tänker på vad vi gjort de senaste dagarna. alltså. shit. haha!! *blinkblink*


PUSSAS

Kommentarer
Postat av: tehz

du och jag är sexigast jag svär.. du är så bra melleplutt. vi är busigast! och bäst!

2007-02-25 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback