lets go back to normal

ye, why not? :/

Jag har varit i Uppsala i en vecka nu. Har haft det så jäkla bra, och vill inte vara tillbaka här hemma igen. Vill åka tillbaka, hem... För ja, det känns mer hemma där.....

Ska ha lektion med Karin nu. Datorkunskap. jippie -.-
-
aja.
shoo

______________________________________

Jag har matte nu. Jag hatar matte. Matte är tråkigt.

JAG FICK G PÅ MITT PROV!! :D jag trodde jag skulle få IG GÅNGER TUSEN, men jag gick G! :D yeeee. haha. kanske inte så mycket att skryta om, men alltså, jag trodde jag hade svarat fel på allt! men ye. haha. känns bättre i magen nu ;P
-
näämen. saknar johanna. hon är så bra. :/

Förstår du hur det känns, att känna sig mer hemma hos någon som finns 40 mil ifrån en? Jag vill inte åka hem. Jag vill bo hos er....

" kommer saaaknar dig som fan de är bara du och jag som kan ha den humor som vi har och festa med dig de finns typ inge roligare ska du veta ! längtar tills vi ses nästa gång du ställer alltid upp du är en undebrar vän <3 Du har tagit en plats i mitt hjärta och där ska du stanna tänker inte släppa ut dig" tack johanna. du är så underbar. älskar dig!

-
nu tjockisar, ska jag lyssna på min matte.
pussas

Kommentarer
Postat av: Johanna

Menar varje ord melle! Du är en underbar vän

2007-02-19 @ 12:59:11
Postat av: melle

Tack! You're a keeper :)

2007-02-19 @ 13:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback