when will this end?

Det luktar kaffe här inne. Och jag är sugen.... *dräggel*
-
Ont i magen idag. Och igår. My god.. Kunde knappt somna så ont gjorde det. Men ja. sen var det dags att vakna klockan halv sex. Och duschade. Gjorde mig iordning. Orkade inte platta håret. Sminkade mig och allt. Åt en halv macka, och lite flingor. Tog mina jäkla piller och tillskott. -.- *mumms* not.

Åkte in till skolan. Kallt så in i helvete. Frös röven av mig. Somnade på bussen, jättesnabbt. Och vaknade vid juneporten. haha. Sov länge, för ovanlighetens skull. Det var skönt. Men jag ville inte gå av bussen, ville sova i flera timmar till. Skulle vara skönt!
-
Thony är här nu. Han är smart. Han pratar om skolan. Om varför man går i skolan. Han är så jäkla bra. På rätt nivå. Han är på våran nivå. Och förstår. Han är bästa läraren jag någosin haft. Han tycker vi ska få börja skolan klockan 10.00 och sluta 14.00. Men.. nu är det ju inte så. haha.
-
Idag slutar jag runt tre, då ska jag möta Tessa. Så ska vi gå på stan i några timmar, äta på stan, dricka kaffe och så. Sen ska vi träna klockan 17.30 och därefter ska jag hem. Sova..
-
Nu börjar min lektion.

Saknar Fredrik. Jättemycket. Men vi ses nog snart. (;

Puss o Kram på er.

....man får lära sig hur man skjuter ihjäl en människa på bästa sätt när man är arton, då man gör lumpen, men att få köpa alkohol på systemet får man inte förens man är tjugo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback