Where did I go wrong?

30245-13Jag ska göra en hemsida, om glasögon. ^^ Hur konstigt det
än låter. Haha. men ja. En av de hundra bilder jag tog....





Varit inne i stan och tränat med Tessa. Det var inte lika kul träning idag som förra, för det var en annan instruktör, men det fick funka^^ sen bjöd tessa mig på kaffe på TeFanny's. GOTT. Tack=) Och vi hade mysigt i flera timmar, som vanligt. Inte en tyst stund. So perfect together! <3

-
Jag är slö i kroppen. Som fan. Och min rygg plågar mig. suck!

Jag måste sova nu egentligen. Har inte ens tvättat bort mitt smink, packat upp min väska, packat datorväskan, bytt om, eller något.. :/ men jag vill inte. Vill sitta uppe all night long. Men ne, det är dumt. Då kommer jag inte orka morgondagen. Fan...
liiiite till.........
-
Jag saknar Fredrik. Vill att han ska komma nu till helgen. Men han kunde absolut inte. Han hade tydligen massa som skulle göras. Så vi får ses om två veckor. . . . . . . . . . . . . . . . .
Thats life. I guess. But ye, it sucks..

-
Aja. Måste gå nu. eller något. Skaffa mig själv ett liv eller något. Haha.

/IGNORE

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag ska öppna min dörr och ge dig hela mitt liv. Jag Älskar Dig!

2007-02-19 @ 23:57:46
Postat av: Liza

FAN MELLE. DU HAR SÅN TUR!

.. jag vill också ha en kille som Fredrik.

2007-02-20 @ 07:49:33
Postat av: m

Älskar dig också gubben..

Jag vet liza, alla vill. ;)

2007-02-20 @ 08:24:11
Postat av: tehz

lala. vi är perfekt.

2007-02-20 @ 14:34:05
Postat av: m

OM vi är! ;D

2007-02-20 @ 15:34:14
Postat av: andreas

"Jag ska aldrig dricka kaffe, det är skitäckligt jag fattar verkligen inte varför folk gör det" - Melina Busch 15 år ;p

2007-02-23 @ 14:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback