god, i don't know anymore

here i go again, with all my toughts, i will save them for another day.
such a long time ago, but still. i dont know anymore.
-
Fredrik överraskade mig att komma ner i torsdags. vi å¨kte sen till liseberg tillsammans med tessa på lördagen. det var kul. vi hade kul. älskar er. så fina är ni.

sen åkte han hem på söndagen. inte kul. inte ett dugg. han kommer igen på söndag, då ska vi åka till kalmar.
vi har ettårsdag på fredag. tiden har gått snabbt.
jäkligt snabbt.
-
det händer ganska mycket just nu. lite för snabbt för att jag ska kunna smälta allt.
kunna förstå allt.
vet inte riktigt hur jag ska tolka mina känslor för allt.
men jag tror det kommer gå bättre om jag bara låter allt vara som det är och som det själv blir.
jag tror det kommer funka.
jag hoppas det. inte bara för min skull, utan för.. den andres.
den andre som också finns. som man också måste ta hänsyn till,
det är ingen börda, inte så jag menar, men ändå ett måste.
måste kunna.. förstå. måste kunna.. smälta. acceptera.
även fast jag inte vill, eller kan ens tänka tanken att det kanske, kanske kommer bli som det en gång var.
men just nu, kan jag inte göra något annat än att bara låta det bli som det blir.
eller något.
-


Skulle egentligen jobba idag. men det regnar. så det blir en dag hemma.
ska ut och övningsköra sen, ev.
hoppas på det.
pappa sa kanske. vi får se.

har jobbtiden hela veckan ut. får se vilka dagar som blir jobb, och vilka som blir regn.
-

i don't think that i can take you and me, and the other one.
i don't think that i can accept that.

we'll see.


ge mig sol bad och skratt

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är så fin älskling! =) Tack för helgen, hade massa mysigt å bra! Puss puss!

2007-07-23 @ 15:28:55
Postat av: Sofia

Meh, vi var på Liseberg i lördags också :)

Postat av: Tessa

i think i can read between the lines,
and i think that by that i see what you mean.
honey, its gonna be alright, and if you dont want it, then dont do it. you being happy is the most important thing, dont ever forget that. dont force yourself, believe in yourself. i love you.

2007-07-23 @ 23:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback