oh my, how happy i am!

Hela veckan har varit fruktansvärt slö.
I måndags badade jag och Johanna och Anna. Haha. Så drygt. När vi åkte bussen, och gick mot badet för det sjukt varmt. Solen sken och det blåste inte ett dugg. När vi kom fram, lagt fram våra handdukar och bytit om så blev det grått på hela himlen och vinden satte igång. så drygt. ;D
Men inte stoppade det oss från att bada. Haha. Anna slängde sig i. Usch. Jag och Johanna var fegisar och gick i. Plågade oss. haha. Men ja, det var kallt. men kul^^
sen låg vi och åt bulle och äpple och glass. gott.
hihi.
Sen grillade vi gott hemma på kvällen. (Har börjat kolla på Glamour med... ajaj, Johanna har smittat mig. haha)
-
Tisdagen åkte jag och Johanna in och shoppade. Jäklar var jag älskar rea! aaah. Jag har hittat en del. ;D
Men vad orkar jag inte rabbla upp. men en del blev det. Johanna med=) finfint.
Grillade på kvällen.
-
Onsdag åkte jag in till Fredrik runt sex tiden och skulle shoppa tillsammans med honom. Men vi kom fram till att vi åker till Stockholm på lördag istället och shoppar. Ska bli fett nice! :D
Så vi åt på gränby. (TACK ÄLSKLING!) och sen åkte vi hem!
-
Torsdag, igår. Hm. Gjorde inget speciellt. Låg hemma och tog det lugnt.
-
Idag. Vanligtvis brukar jag sov till åtminstone klockan två. Men mamma ringde och väckte mig klockan tolv, så jag inte kunde somna om sen. Fett drygt. ;D
Mamma tror jag har blivit sjuk. haha. Jag går och lägger mig klockan tolv, och sover till två, tre. alltså, typ femton timmar. haha. "du är värre än ett spädbarn" haha. lol. men vafan. Vad ska jag annars göra på dagarna? sova är fett nice. ih.

Igår när vi skulle gå och lägga oss - klockan var typ halv tolv tror jag, så låg jag och kunde inte sluta le. Helt sjukt. Älskling! Vi har snart ett år tillsammans! <3<3 ooh.. alltså. Snart är det ett år sen han kom hem till mig.. pussssssss! älskar dig!!

Jag åker härifrån på måndag(den nioende). Klockan ett. Är framme i sthlm klockan två. åker från sthlm halv tre till kalmar. är framme i kalmar klockan tjugo i nio. Där plockar mamma upp mig så åker vi till våran stuga. mys.
Där ska jag vara i en vecka. sen åker vi hem(den femtonde).
Och hemma vet jag inte vad som händer. Fredrik kommer ner igen den tjugosjunde. (våran ettårsdag). Och dagen efter (den tjugoåttonde) åker vi till Kalmar. Bara han och jag. Och kommer vara där i en vecka. Fan vad skönt! Ska bli så mysigt.

oooooooh :D:D: jag är så glad.
<3


puss!!

Kommentarer
Postat av: lizz

du förtjänar att vara glad sötnos

2007-07-08 @ 23:48:30
Postat av: Fredrik

gud, vilka veckor jag har haft tillsammans med dig. helt enormt underbart. du gör så hemskt mycket fint till mig. tack för allt! älskar dig bäbis, tack för att du finns!

2007-07-09 @ 20:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback