one year has been passing by, and i love you even more!

Idag är det ett år sen jag stod på min trädgård och väntade på att Fredrik skulle komma hem till mig.
Idag är det ett år sen jag mötte Fredrik då han klev ur hans bil, och kastade mig i hans armar och kramade honom, tills jag inte kunde hålla mig längre.
Idag är det ett år sen jag kysste Fredrik för första gången.
Idag är det ett år sen jag och Fredrik blev tillsammans, och det kommer bli mer.
det vill jag lova.

Jag älskar dig så otroligt mycket min prins.
Du är min räddning i alla väder. Och jag din.
-
Fredrik skulle egentligen kommit idag, efter han hade jobbat. Men vi kom överens om att skjuta upp det till söndag.
För annars hade han kommit alldeles för sent, typ elva på kvällen.
Jag ville inte att han skulle köra så sent.
Och jag ska vara barnvakt imorgon, så han kommer på söndag istället.
Då åker vi ner till Kalmar och myser i en vecka, sen vidare till Uppsala.

Mysmysmysmysmysmysmys! <3
-
Tessa kommer om en timme ca. Vi ska mysa hemma hos mig och käka lite goooowdis.
Det får man på helgerna. (:

Häromdagen var jag och Tessa ute och gick i två fucking timmar. fett fort med. haha.
Jäääävlar vad det kändes. Men det var skönt. =)
-

Puss.

take me to the place where i belong

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Som jag sa till dig har detta år varit mitt bästa år i livet. Jag har det fantastiskt med dig! Älskar dig enormt mycket, tack för att du finns Älskling! Vi ses imorgon å då ska vi slappa å äta gott i Kalmar =) Ska bli mega mysigt. Love u!

2007-07-29 @ 01:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback