a weekend full of joy!

minst sagt. denna helgen har verkligen varit underbar.
På fredagen hämtade vi upp Johanna. MASSA förvånad blev hon! haha! :D så söt är du gumman! Samma sak med Lina. haha. Jag stod bakom Johanna när vi knackade på hos LIna, hennes första mening var "hej.... vem är det där??...." haha. Och då hoppade jag fram. haha. SÖT:)

Johanna, du är bra du. <3

På lördagen firade vi Johanna tillsammans med pojkarna. Lagade god mat och hade det askul. SPelade ett fyllespel som hette Buss. Så jäkla kul! :D hahaha. Jävlar. haha. Jag och Johanna är bäst.

Mario är galen. hahaha. snäll. :)
-
På söndagen var vi i stan. Och hade det mys.
På måndagen gick vi upp halv sju. Sjöng för Johanna och gav henne paket. SÅ SÖT!!
Sen åkte jag och fredrik till stan och jag köpte byxor och tröja. Sen åkte jag hem.. :(

ah, alltså. Vi har gjort mer än såhär. Men jag drog bara igenom det snabbt^^ haha.
-



FREDRIK. Jag älskar dig! forever and ever.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aa jag vart verkligen MASSA förvånad ! Du och jag är bäst och så kommer det alltid att vara ! Tack för allting i helgen och paketen. Massa hjärtan

2007-03-06 @ 12:42:53
Postat av: Fredrik

fyfan vilken helg. massa kul! :) tack för allt! hehe ni hade bra kul du å syrran... busfrön. haha mario dog av skratt nästan :D mer sånt! puss!

2007-03-06 @ 23:31:28
Postat av: melle

hahaha! BÄST! :D älskar er båda, min små uppsalaboor!

2007-03-08 @ 09:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback