Challange

Här är instruktionerna: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  1. Jag har ett väldigt hemskt och grovt ordförråd som jag använder vid väldigt fel tillfällen. (pinsamt att säga något som "köttfitta" inför min pojkväns pappa till exempel..)
  2. Jag är väldigt duktig på att ofta komma försent till bussen. Om jag inte kommer försent, så måste jag åtmistone springa som en ju*e till den.
  3. Jag har en tendens att ta efter dialekter när jag umgås med folk som inte snackar som jag.
  4. Jag älskar att käka godis, men när jag väl gjort det får jag dåligt samvete. Men jösses vad gott det är!
  5. Jag tror att en väldigt stor, tjock, fet, ja du vet, befinner sig i min kropp och suktar efter godis, glass, kakor, läsk, bullar, bakelser och annat underbart, HELA TIDEN....... :(
  6. Jag blir brun lätt som en plätt.

Jag utmanar:

Zeina
Liz'
Fredrik
Tessa
Johanna
Jonna

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Jag är verkligen ledsen att det blev såhär, men som vi betedde oss idag så verkar det nog bäst för båda. Du har saker du är arg på mig över, som att jag inte haft tid - vilket jag inte kan hjälpa, och jag blev arg över att du loggade in och ut idag. Jag hoppas att du mått/mår/kommer må bra! Kram Fanny

2007-03-10 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback