dreams are for fools, they let you down

sant så sant.
sluta drömma. det är bara korkat. man får falska förhoppningar och blir bara besviken hela tiden. nomore.
palla.
-
Sitter i skolan, för första gången på två dar. Har varit hemma med magont.
Det är inte direkt bättre idag, men jag måste gå känner jag.
Annars lackar dom där hemma. dumt att missa för mycket också..

Ja du, ska vi uppskatta hur mycket timmar jag sovit på fyra dygn?
hm...
ca... 10 timmar kanske, om man räknar med då jag sovit på dagarna.
Om vi tar bort de timmar jag sovit på dagarna.. blir det kanske hälften.
gissa om jag är trött?

Jag vill kasta loss.
Och lära mig slåss.
Och bäras ut på bår..

Ta tjuren vid hornen.
Och hålla dem hårt.
Lita på sanningen och kväva all gråt.
Börja sluta tro.
och låta vansinnet gro.

Jag kommer inte hem ikväll.
Om jag känner mig själv........................





hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback