i cant belive this

I fredags tog jag och tessa det lugnt hemma hos mig. småsugna på kalaserier men vi tog det lugnt.
på lördagen övertalade jag bror min till att vara barnvakt, så jag slapp.
vi åkte hem till tessa runt sextiden. träffade christofer på bussen, söt är han.
:) snällbanan.

Hemma hos Tessa tog vi det också lugnt. Fortfarande sugna på kalaserier, men som sagt, tog det lugnt med tacos och grejer. vi åkte dock ner till stan en stund runt elva tiden och tog en glass på mcdonalds. haha.
rispuff! ;D

på söndag morgonen bestämde vi oss för att vara så onyttiga vi bara kunde bli.
så vi åkte ner till vip och köpte goda saker.
gott!
kollade på en miniserie. minns inte namnet just nu..
the triangel tror jag. asbra. skum... men bra!
slutade lite halvskumt, men men. ;P

sen satte vi på snygg sexig singel med, haha! jösses.
kul.
stängde av datorn och så och somnade runt tolv tiden.
gäsp.





klockan ringde runt kvart i sju.
fitta.
huvudvärk. trött. slö. fitt.
-
idag ska vi simma. helst 40 längder.. men vi får se;P
sen ska hem. sova. äntligen.<3

Tisdag; Jobba
Onsdag; Jobba
Torsdag; Simma
Fredag; Barnvakt
Lördag; Sova hos Tessa, UKM.
Söndag; Sova hos Tessa
sen äre skola igen... ;/



Älskling! Saknar dig! <3

Kommentarer
Postat av: tehz

LALALLALALLALALALA: du är bra.
sötbarn.

2007-03-26 @ 08:45:26
Postat av: melleee

lalalaaaaa, du är en sötboll!

2007-03-26 @ 14:10:09
Postat av: Anonym

fan vad du och tessa håller igång :)
saknar dig bäbis! :D

puss

2007-03-26 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback