i dont know why, but, i still feel bad.

maybe this feeling will hunt me 'til the end..?
i just wish that i was trough with you.

Igår simmade jag och Tessa på Rosenlund. Gudas skymning vad trött man blir i kroppen.
Och sen... ORKA SMÅBARN. Jag hatar dom! Äckliga fittiga ungjävlar.. -.-
-
Idag äre skola då. Astrist. Så jäkla trött.
fitt.
Efter skolan ska jag och Tessa hem till mig, laga tacos, sen på minikonsert. ^^
ska bli skoj.
-
Igår gick jag och la mig redan klockan halv åtta.. -.- FUCK vad trött jag vart.
Men inte fan är jag piggare idag. ;/ palla.

Saknar Fredrik. Äckligt jävlafittmycket.
Vi ska inte ses förens den 4e april... palla.. helvete.
Känns skitpissigt.










thats life i guess.








kuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback