i dont know

I don't quite know..
how to say, how I feel.

Those three words,
are said too much, they're not enough..

babe, jag saknar dig redan. känns jäkla trist att vi inte ska ses förens slutet av vecka 14.
men jag antar att det helt enkelt är att härda ut.
17 långa dagar utan dig kommer kännas....
Men jag älskar dig, och om det är så här det kommer se ut den kommande tiden, så är det värt varenda tår.
Jag älskar dig för mycket för att ens överväga att "slippa" smärtan jag känner när jag inte är med dig.

Helgen som varit har verkligen varit kanon. Jättefin. Tack! <3
Du ger mig världen. Och jag är så tacksam.
-
Fredag, sitter med tessa och väntar på Fredrik. Till slut kommer han och vi kör hem Tessa, sen vidare till mig.
Vi käkade mat och mös. (somnade klockan tio, LOL)

Lördag, vaknade relativt tidigt och gjorde oss iordning för att sen åka in till stan för att träffa Dennis. Jag körde bil! :D jag är fan bäst. Jag backade och massa sånt kul. asroligt.(:
Vi kollade på bio med Dennis. Music and lyrics. JÄTTEBRA! mygod. Verkligen sevärd!
Vi åkte hem runt elva.
Hemma åt vi lite.

Söndag, vaknade runt tio. Tog det lugnt. Åkte sen in till stan, där vi dels träffade Dennis och sen gick vi runt på holmgrens och kollade på bilar. fan vilken fräsch lexus! ! asnajs. Fick fan inte ens känna på den. Biljäveln gick på 1 mille. goddamn.
Sen åkte vi hem, hyrde film och fikade på landhs.
jättemysigt.
Har kollade på sammanlagt tre filmer i helgen.
Hard Candy, jättebra. Handlade om en brud som kasterar en pedofil.
asgött.
Music and lyrics, också jättebra. Handlade om en kille och en tjej som skriver låttexter och grejer. romantisk och rolig. :) hihi.
Rest Stop, läskig. Jag skrek fan! ;D haha. Den var bra. Förutom att Fredrik dissade att sitta brevid mig när jag blev rädd :( ;P

Helgen har varit lyckad.

back to normal again.

Puss på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback