i dont wanna be here

Fredrik.
Jag saknar dig. Just nu känns väldigt mycket jobbigt.
Men vad som får mig att orka le är du. Du.
Älskling, du är verkligen mitt ljus i livet.
Då det känns mörkt och jävligt, finns du där som med en hjälpande hand.

Jag älskar dig. Och om jag får bestämma, ska jag göra det för resten av mitt liv.
För du och jag är perfekta tillsammans.
Vi passar perfekt. Perfect.. <3

När jag fyller 20 år, ska jag förhoppningsvis vara klar med gymnasiet.
Då ska jag sen läsa Dietist i Uppsala. Så jäkla nice!
Då ska jag bo i en liten lägenhet, med min lilla hund..
och Fredrik så klart! IH! Kan man längta mer än vad jag gör? :D

Ska bli så jäkla nice att bo på rätt ställe, med rätt person.
finally.
Jag vet precis vad för hund jag ska ha.
Jag ska ha en sån som Tessas bror och fru har. En liiiiten söt bebis.
Så jäkla underbar! <3


Fredrik, du och jag, och framtiden <3

En sån! :
image17
SQUEEZ!

Kommentarer
Postat av: dalida

neej skaffa en rottwieler ist!! mkt finare!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback