i think that we gonna change..

Nu har jag dator med intrenet igen! Har inte suttit och surfat sen tisdags. Nätet hemma är dött, av någon konstig anledning. Lite drygt. Men jag har klarat mig bra utan vill jag lova.

Helgen som var, var underbar. Spenderade ju den i Uppsala. Perfekt!
I tisdags var jag med Tessa i stan. Vi passade hennes kusinbarn, och fikade på TeFannys (stava?).
Hon är så bra. Bästa vännen. (: *puss på dig gumman*

Igår hade jag idrott. Usch vad tråkigt. Vi spelade Curling. Alla sa att "ooooh det som är så kul!" noway. Det sög. Det var kul i fem minuter. Ungefär som bowling. Förutom att man även frös tårna av sig på Curling. -.- drygt.
Istället för att vara med den sista halvtimmen, låg jag och Dalida och garvade istället. Haha. Så skön;D
Efter skolan åkte jag direkt hem, gjorde sallad och ett knäckebröd. Sen somnade jag i soffan i nästan sex timmar. Fan vad skönt.

Jag gick och la mig halv elva igår. Somnade direkt. Vaknade klockan tolv av ett sms av Dennis.  Men jag somnade ganska fort igen. Och väcktes av klockan igen tio i sex. FAN vad trött jag vart i dag. Alltså, jag brukar inte ha sånna problem att komma upp ur sängen, men jisses! Jag somnade fan nästan ståendes. Och sen fick jag skjuts ner till bussen, för att sen somna på den. Hela vägen till stan... skönt.

Idag ska jag och Tessa antingen träna, eller sola. Beroende på vad vi bestämmer oss för. Skönt med sola känner jag. Men ja. we'll see.
Efter träningen ska jag hem till Theo liten. Ska baka med honom. Lovade det. ^^,

Imorgon ska jag vara med Tessa igen, ända fram till söndag. Fan vad skönt. Just you and me baby(: fun fun fun fun! Spelar liksom ingen roll om vi är jätte sysselsatta eller om vi bara gör... ingenting. Ändå är det megakul. <3 it's because you and me are meant to be. ;)


Just for the record. I love Fredrik.
<3

Kommentarer
Postat av: tehz

oh vad du är fin. allt du säger stämmer perfekt. perfect match, meant to be. forever and ever.
bästa vännen jag svär ;D pusspuss

2007-03-08 @ 21:03:16
Postat av: dalida

fyi, vi är skönast ^^ pöss

Postat av: melle

yes! ;D du är bästaste!;D

dlaida, du är skön.

2007-03-09 @ 08:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback