i'm like... so bored right now....

DAGENS:
klädsel: blåa jeans, randigt linne och stickad kofta
låt: Mandy Moore - It's gonna be love
tv: Vänner

vill ha: SOMMAR!!!
sjuka: varför skulle jag?
tråkigaste: skolaaaaa
roligaste: jobba idag!

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jag och fredrik
såg dig gråta: fredrik
fick dig att gråta: fredrik, (haha. han råkade slå mig på näsan, haha!)
fick dig att börja skratta: tessa
du gick på bio med: Dennis och Fredrik
du gick på stan med: Fredrik
skickade ett e-mail till dig: "Dagens väder", piss.
skickade ett sms till dig: Tessa

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja, det har jag.
bråkat med ditt husdjur: Kan man det? :P
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: mjae. halvt som halvt.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att förlora de jag älskar
Vart vill du gifta dig: utomlands. i en fin kyrka.
Vem hatar du verkligen: Jag hatar ingen. Mer... ogillar förbannat starkt.. men jag säger inga namn.
Varit kär: varit? ÄR!
Har du ett jobb: Ja, som jag ska till idag
Gillar du att ha folk omkring dig: För det mesta. kan vara skönt att vara själv ibland.
Är du ett hälsofreak: mjae, inte freak...
Är du ensam nu: Nej, jag sitter i klassrummet, med ca 27 andra svettiga datanördar.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: oftast dåliga, eller tjatiga -.-

FAVORIT:
Rum i huset: utseendemässigt, vardagsrummet, annars - MITT RUM.
Typ av musik: allt. från topp till tå. ;D
Parfym: Fredriks... <3
Månad: juni och juli. sommar sommar sommar!
Mat: hm.. pappas lax, wook och potatismos. ;D
Dricka: johannajuice
Godis: sånna där gröna med vita ränder i! ;D
Tidning: läser inte tidningen
Film: lyrics and music, fucktist.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: neee
Köpt någonting: om mat räknas?
Varit sjuk: Nej (det är jag la jämt? ;D)
Sjungit: yesyesyes! lalala
Sagt "Jag Älskar Dig": Jepp
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: velat? vill jag det gör jag det.
Träffat någon ny: ne
Saknat någon: Ja, helahelahelahela tiden älskling..
Kramat någon: Dalida;D
Kissed someone: Senast i söndags...
Ätit: skollunch.



Senaste person som
Du pratade med: Karin
Du delade en drink med: Tessa..^^
Skällde på dig: skällde... pappa. tror jag.

Senaste
Låt du hörde: Lyssnar just nu på: Leanne Rimes.
Mat du åt: skollunch. pasta och falukorv
Kram: Dalida
Puss: Fredrik
Fest: För några veckor sen.
Känslan: saknad. ångest.
Ilska: på fredrik. när han är blond;D hahaha
Resa: Uppsala.
Glädje: Att få vara med Fredrik... är en av alla glädjena jag kan få känna=)
Dröm: hm.... något creapy...
Boken: Barn 312
Personen du träffade: Alla i klassen
Personen du pratade i telefon med: Fredrik
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig ätit en 7-eleven korv, haha. ;D
Gången du sov: på bussen imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Senaste var väl.... i fredags tror jag.

Om dig
Namn: Melle
Ålder: Alldeles strax sjutton
Smeknamn: Melle, Mulle, Melson, Älskling
Syskon: Robin, Theo och Bamse
Sysselsättning: Träning, jobb, skola, vänner och pojke.
Bra egenskaper: Tjatig. Lyssnar gärna.
Dåliga egenskaper: Ibland dåligt tålamod. Koncentrationssvårigheter.
Linje/klass: It-media, sagoprinsen
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Mörkbrun
Skostorlek: 38-39

Favorit
Färg: Röd och svart
Låt: It's gonna be love
Just nu: Fredrik, kommer alltid vara.
Ämne: Medieproduktion
Plagg: Jeans
Skor: Skinn
Ställe: Uppsala

Allmänt
Ska bli skoj: Att jobba idag
Ska inte bli skoj: Att vara utan Fredrik i 16 dar.
Sötast i världen: Tessa!
Sparar till: Uppsala, sen utomlandsresa i höst.
Väntar på: Påsk!
Pålägg som gäller: Ost, eller paprika
Önskar jag var bättre på: att äta;D
Dagens dryck: Bubbelvatten och sen kaffe.
Vad saknar du? Fredrik.... och sommarn!
Vill inte: snö, vinter, piss och skit.
Tre band/artister: men sug.
Vad har du gjort idag: Vaknat, åkt till skolan, suttit vid datorn, pratat med folk.
Var det kul? funkade.
Brukar du svära mycket? som fan.
Har du pojkvän/flickvän? Ja, sen åtta underbara månader tillbaka <3
Hur tidigt stiger du upp: Oftast 05.50
Gillar du att slåss eller? yeah! ;)
Vad ska du göra ikväll? Jobba!
Hur många timmar sover du per natt? Fem.... oftast.
Vem är snyggast i världen? I världen? mygod. När man känner personen blir den så mycket snyggare så... FREDRIK!
Vad är det för veckodag? Tisdag
Är du uppväxt i stan eller på landet? hålan!
Har du utländska föräldrar? mh, fransk/tysk.
Vad lyssnar du på för musik nu? fint.
Öl eller Vin? Vitt vin, annars ljus öl.


 schejdå.

Kommentarer
Postat av: tehz

ditt efterbliv. du är sötast i världen.

2007-03-20 @ 13:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback