why force me trough something boring?

Skolan är tråkig. Jag förstår inte varför det ska behöva vara så tråkigt............ -.-

Idag ska jag förhoppningsvis bli klar med min tidning. jobbajobbajobba.
Efter skolan runt tre-halvfyra ska jag och Tessa träna. På sense. Usch vad jag ogillar sensegym.
Nästa vecka ska vi börja simma på rosenlund istället. DET KÄNNS BRA! :)

Vet ni vad jag gjorde igår?
huh?
huh? ;D

JAG FICK ETT JOBB! På WeCall. WIE. Börjar nästa vecka på måndag! yeay. Äntligen.
Ska jobba röven av mig så jag kan köpa kläder. åka till Uppsala..
köpa ännu mer kläder... och åka ännu mer till Uppsala! ;D
yyyyyeeeeaaaayyy!!!
-
Imorgon kommer Fredrik. ÄNTLIGEN! Saknar min älskling så jäkla mycket. ;/ min babe. Kom hit nu!
<3
Älskar dig mitt hjärta!



Pussar på*

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag är så jävla glad för din skull! Jobb å grejer. Skönt! Grattis :D:D!

Hopppas tidingen blir bra och att ni får det kul me simmmmmandet!

Imorgon kommer jag. Ska på möte på förmiddagen men sen bär det iväg.

Älskar dig!

Puss!

2007-03-15 @ 23:48:36
Postat av: melle

:D:D::D:D:D du är så snäll. förstår inte hur bra vi har det. mygod. du och jag. perfekta! ÄLSKAR DIG!

2007-03-16 @ 08:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback