you want a piece of me, boy?

palla datornördar som spelar spel, UTAN hörlurar. -.-
-
Igår hade jag simning på rosenlund. fick MVG! :D glaaaad. Jag hade fan kämpat. så jäkla nice.
Simmat som en jäkla jude. Jobbade igår med, men det gick jättedåligt. usch.
trött och jävlig är jag med.
kunde inte sova så bra inatt.. och när klockan ringde kvart i sex imorse, trodde jag inte det var sant. :/
sitter i skolan har allmänt astråkigt.

orka.
-
efter skolan ska jag och tessa simma. tränatränaträna. vi ska vara snyggast i sommar, du och jag! :D
äga stränderna. ;D
-
vill sova. vill bort...
kuk.
-

har inget att skriva.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: tehz

JJUUUU. du är så dutti barnet. pussapå!

2007-03-29 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback