after all this time, i still doesn't know how to handle everything

Tänkte bertätta hur min långhelg har varit.

Onsdag: Tog ledigt från skolan, för jag skulle åka till Uppsala. Hade bara idrott på morgonen, så jag skulle göra den orienteringen nu på onsdag istället. Så det löste sig fiint.
Åkte 12.35 med swebusexpress. 6 timmar tog allt som allt sammanlagt. suck. haha.
Men det är det värt!
Älskling hämtade upp mig på station. Vi åkte till Bertils och fick god mat.
Somnade relativt tidigt.

Torsdag: Vaknade runt 10 eller något. Gjorde oss iordning.. ehm.. minns inte vadfan vi gjorde....
typ..
Jojust fan. Killarna kom över en sväng. Vi snackade och hade kul. ^^
Jag mådde dock fett illa senare på eftermiddagen.

Fredag: Går upp runt 10 igen. Gör oss iordning. Åker in til kontoret. Planerar hur vi ska busa till det för Mario som fyllt 21 år. haha! Han kläddes ut till en JÄTTEBEBIS!! :D haha.
Han gick blöja och en rösa för liten t-shirt, och en rosa söt bebis hatt. Napp och nappflaska. haha.
Sen. åkte vi ut med hoom till Arlanda.hahahahahah! SNACKA OM PINSAMT FÖR DEN STACKARN! :D
Och han som ska söka jobb där. :D hahaha.
askul.
därefter åkte vi till Tierp. Åt tacooooos! :D mumma.
Cyklade runt i hela jäkla tierp med Johanna och letade efter en öppen affär. Motion är alltid bra att ha :P
Var uppe till typ 2 tillsammans med Johanna och Clajje. Fredrik kände sig lite sjuk så han gick och la sig ganska tidigt.

Lördag: Går upp runt elva. Går över till grannen och käkar lunch.
Jag och Johanna cyklar till affären. Massa olika affärer dessutom. Så motion där med. Köper hårfärger.
Färgar hennes hår först brunt Sen slingar vi det blont. Och så färgade vi Ingers hår med.
Massa snygga blev dom.
Blev sugen på att dra i färg på mig med. Men det tillät inte ekonomin.
Gick och la oss runt 1 eller något. Koillade på bortspolad. fett kul film. haha.

Söndag: Väcks vid halv tio. Äter fett god frukost. Gör oss iordning. Åker in tll Uppsala. stressar lite.
sen åker jag med bussen klockan 3 ;(
fett dryg ussresa. LÅÅÅNGSAM...

sen idag har jag tgit det soft. Kollat på folk när dom går in på sin bal. Och nu när jag kom hem tog jag en springrunda. fett nice. Skönt som fan. börtjr komma igång tror jag. var nte så jobbigt att sprnagd en rundan längre. Kanske ska öka nu? :D

PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback