don't leave me hanging here!

Sitter i skolan efter många om och men. Ville verkligen inte åka in idag. Har knappt sovit en blund för den här jävla hostan. It keeps me up at night. Och så ringer folk och väcker en också. Jäkla nyllen ;P
Och fredrik, haha, så JÄKLA söt. Klockan halv tolv eller något får jag ett sms om att min telefon blivit påfylld med 150 kronor, så jag skriver till Fredrik och frågar om det var han. Och det var det. ;D TACK älskling! <3
-
Idag ska jag..... jobba med radion tillsammans med Zeina i guess.
Och så ska jag försöka göra klart mitt träningsdukoment. Ska få betyget i idrott imorgon, så jag ska göra klart det tills dess. Så jag kanske får liiiiiiiiite bättre betyg. ;P haha. Värt ett försök i alla fall.
-
Efter skolan (snart snart snart hoppas jag) ska jag hem och soooova. Ta det JÄVLIGT passivt och bara slöa. Jag är så fruktansvärt trött. Jag ser knappt tangenterna. Haha.

Mamma imorse: Godmorgon! :)
Jag: Ne. -.-
Hon: Vadå? är det ingen god morgon idag eller? :):)
Jag: Ne -.-

Suck!
-
Får se hur helgen blir. Är bjuden upp till Uppsala på fest. Emelie fyller också år. Så jag är bjuden till hennes fest. Ja är faktiskt sugen. Och min fest som jag egentligen skulle ha är ju ändå kraschad pga mina föräldrar. Så jag funderar på att skjuta upp min födeleseshitt till helgen efter. Då Fredrik kan komma ner och i samband fira Tessas student! Jag tycker faktiskt att det låter jävligt bra.. Or what do you say?

Vi får se. Ska snacka med mamma om det idag, och bestämma mig. Så vi får se.
-
Nu ska jag göra mitt träningsdokument. Tack fö hjälpen Zeina! <3

Puss!

 UPPDATING

Ne vi ska inte jobba med radion. så det var precis onödigt att jag åkte in idag. har inte jobbat med något. har heller inget att jobba med. (förutom träningsdokumentet som redan är klart nu....) suck.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men det låter inte "jävligt bra"-längre. Gick det bra med radiogrejen? Puss

2007-05-29 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback