I wanna give you the world

Idag har jag haft Matte A nationellt. Det gick ganska dåligt.. ;/ Sista delen gick bättre än första. Såndär logiskt tänkande shit;) dock hann jag inte göra klart aaaallra sista uppgiften på den sista. men men.
förhoppningsvis blir det G iaf. Begär inte så mkt mer.

Har varit och provat dom där byxorna igen. Alltså... vad kan jag säga?
OH MY FUCKING GOD vad jag vill ha dom! 500:- kostar dom. Alltså, helt allvarligt. Känns som om dom är gjorda för mig. Jag känner mig.. hel i dom. Haha. Alltså, jag vet, låter asbögigt. Men fatta att  jag älskar dom! :D haha
Men köper jag dom har jag inte råd med att köpa en jacka nu. Och det tycker både Fredrik och mamma att jag borde prioritera.
Men liksom... jag kan klara mig utan jacka fram tills den 27e maj. Och då tycker man kanske att jag lika gärna kan vänta med byxorna tills dess. Men tänk så finns inte byxorna kvar då?!
Då dör jag. ;/ Jacka har jag ju ändå inte hittat någon än. Kuk i mig.....
Och det finns bara två av den storleken jag har kvar... Alltså. Vilket jäkla i-landsproblem! :D


Nu ska jag har engelskalektion. Fyfan vad trist. Uschuschusch!
Jag ska vara hemma med mamma idag. Hålla henne sällskap. Pappa jobbar.
Imorgon ska jag passa bror, och sen hem till Tessa mot eftermiddagen. Vi ska festa.
Har fixat dricka nu. Det blir lite dricka för min del iaf. Tänkte egentligen dissa det. Men njae.
Litegranna.

/Melle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback