lets become destructive

If I could smoke a cigarette right now, I would.
Rip out of my skin and commit the sins, oh I could.
If I could break a heart and throw it all away, for just one night.
My conscience wouldn't care if I just went ahead and wrecked my life...


Sitter i skolan. Har skitdryg lektion. Webbdesign. haha. Jag nöjer mig med ett IG i detta. Bara det blir ett betyg liksom. Jajisses. SÅ JÄKLA FUL HEMSIDA! Ja men varför inte vara refugee och kuka hela jäkla hemsidan?! :D JA!
-
Ska handla kläder idag. Bästa medicinen som finns i hela världen.
-
Försov mig idag. Till tjugo i sju. Alarmhelvetet gick ju inte igång!
Det stod att den var aktiverad och allt, men lik förbannat har den inte gått igång.
cp.
Så jag fick stressa som fan idag. Har inte ätit någon frukost. Lite småhungrig faktiskt.
-
i am strong, and evil when i need to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback