Maybe it's time for an excuse?

Ja jisses.
Var det värt att kalla mig slampa?
Sara, tack för din ursäkt.. men jag vet inte.
En ursäkt via en blogg?
Men ja, jag kan ge dig tid att bearbeta allt. I guess you'll need it.
Men det var väl inte direkt bara Sara som roade sig med att kalla mig slampa, tönt och fan vet allt?

Ne men det är väl för mycket begärt antar jag.
Ja, jisses. Här står vi inte för vad vi gör. ne, vi smyger bara undan som små fegisar.
(jag har åtminstonde sagt vad jag gjort, och vad som hänt. och stått på mig. men här kan vi inte begära för mycket.....)
Men det var väl värt. Så jäkla värt. eller? -.-
pepp pepp pepp!


Idag ska jag få min för tidiga födelsedagspresent!!
JAG SKA PÅ SPA! :D Så jäkla nice. Jag och mamma och två kompisar.
Jäkla nice.
Massage here i come! Nu ska min rygg sluta ha ont. Och jag ska bli värsta fresch ;)


pepp pepp pepp!

Imorgon är jag ledig från idrotten. För jag ska iväg. Till Uppsala. Ska bli så skönt att komma iväg. Iväg från allt. Verkligen. Jag ska göra orienteringen nästa vecka istället. Då jäklar. ;P

Skönt att det löst sig nu. Nu kommer jag komma iväg utan att behöva stressa. Nice.

Saknar dig Fredrik. Ses imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback