maybe you should know?

maybe you should know how the fuck i feel?
what kind of thoughts that's going 'round my mind.
you can see the smile that's on my mouth,
it's hiding the words that don't come out.
you say you know me. you say you love me.
but how can you know someone who's never
telling the whole truth?
and how can you love someone who don't
show their appreciate.

I fredags var Jonna hemma hos mig. Vi kollade på tv och satt vid datorn.
Efter att Rob och Dennis frågade om vi ville komma till Danne med Tessa också och ta några öl blev det en jävla fart. Vi var tvungna att göra oss iordning på en halvtimme (inklusive ta oss till tåget tio minuters gångavstånd).
Vi hann. Vi plankade på tåget. Gjorde oss iordning på toan på tåget. (haha)
Mötte Tessa i stan. Åkte till Danne. Det var stelt i början, (som vanligt). Men det blev gött sen. Haha. Ja jisses.
Vi tog sista bussen kvart över två hem.

Dagen efter var inte så jobbig. Kom upp ganska lätt. Runt ett/två-tiden åkte vi ner till stan och.. minns inte. Jobbade i alla fall från 14-tiden till typ.. 18. Stressigt som fan. Men jag har kommit in i det nu.
Sen runt 18 mötte vi upp Jonna på kultur. Där var vi en sväng med Dennis Karlsson och dom. Saknar Dennis. En hel del.. Men.. ja.
Sen på kvällen blev vi bjudna till Dennis och Rob på Torpa. Fyfan vad stelt det var där! :D Haha. Men det släppte det med. Vi drog sen runt 01 tiden till McDonalds. Där käkade dom.
Jag träffade Anna och Sara. Haha. Ja jävlar.

Sen drog jag Tessa och Jonna hemåt.
Dagen efter var inte lika rolig. Vaknade med huvudvärk, magknip, illamående och slö.
Men likförbannat skulle jag börja jobba vid tolv.. ÄNDA TILL SJU. abooo vad trött jag vart! ;D
Men vafan! PENGAR SOM PENGAR baby!

Trött som en ju*e i ben, knän, fötter, rygg och huvud.
Somnade vid elva halv tolv igår. Mindre roligt avslut på kvällen.
Kunde inte somna. Men.. vad ska man göra åt det? nothing.

Helgen har varit jäkla bra. Dock jäkla mycket att göra.
Jag menar, festa två dagar i raden och jobba två dagar i raden.
Inget jag vill rekomendera direkt. Men ja. Det vart nog en engångförteelse. Haha.


Ska börja med skolarbeten nu. tänkte jag.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Snabbhet i gå på toa kan jag och sara vinna lääätt haha, och en frustrerad melle är de sista man behöver när alla ska på toa på fyllan hahah ! <3

2007-05-08 @ 09:44:05
Postat av: melleee

Hahah! Ja jäklar. Ni tog ju kål på mig! :D:D

2007-05-08 @ 14:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback