oh baby, since the first tme i saw you!

10 månader idag med Fredrik. Så underbart! Tiden går verkligen fort. Men som tur är går det åt rätt håll. Minst sagt. Älskar dig så fruktansvrt mycket. Om du bara visste. Du är min värld. Världens bästa pojkvän.


Jag, Tessa och Jonna har varit denna helg. Vi har hatd et bra. Fest - dock ingen fylla. Så man kan väl mest kalla det att vi umgicks. Var fett skönt. Killarna är så söta.
Imorgon har jag bara förmiddag, sen efter skolan, runt lva ska jag och tessa gå på stan. Förhoppningsvis ska jag köpa kläder till student och allt som händer 8e juni.
ska bi mysigt. Älsklingsgumman!

Tisdag är det heldag i skolan Fyfan.
Onsdag är jag ev. ledig. Beror på om jag vill gå till skolan - då man bara ska diskutera betyg i Idrott A.
Torsdag är det en fittdag.
Fredag vet jag inte.
mer än att efter skolan kommer ÄLSKLING!! Saknar diiig!! <3<3<3




ska ringa honom nu. Sen sova.
Pusspåer

Kommentarer
Postat av: tehzju!

oh älskade favorit.
vi är bäst <<<<<<<<3 you and me against the world.

2007-05-27 @ 22:11:01
Postat av: Fredrik

Oh, bästa 10månaderna i mitt liv. Du är bäst älskling! Puss!!!

2007-05-27 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback