Owh, how I wish I could turn back time

Jag var nyss inne på VeroModa för att kolla på några byxor jag blev tipsad om, av Sara.
Hittade massa! Ett par, som jag och Tessa snackat om, så jäkla snygga.
Det är baggie upptill och tight nertill. Satans snyggt! Kostade 600:-, så vi får se.
Sen hittade jag ett par baggie kortbyxor. (Strax nedanför knäna) för 400:-.
Dom gillade jag jättemycket med!
Sen ett par lite "finare". Tighta, lätt utvängda nertill och en blandning av ljus färg och lite mörkare blå.
Dom kostade 600:- dom med.

Alla dessa tre att bara ett par i min storlek! Så jag måste bestämma mig..
Men vet inte. För jag har spenderat mer pengar än planerat de senaste dagarna....
för jag måste köpa en jacka också. Och sånt går ju alltid på en del. Tyvärr.
Men vafan, jag måste fixa detta.. haha. Och skor med. Skor ska jag köpa med. Fandå.

Ne.. jag får helt enkelt skita i dessa OTROLIGT FINA KLÄDER..
för jag har fan inte råd med ett skit. Orka vara pank. Orka.

Nästa månad, kommer en ordentlig lön. Då jävlar! Hoppas bara att jag kan hitta lika snygga byxor nästa månad...
hoppashoppashoppas!


Jaja, nu vet du. Eller något.
-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback