owh littlebrother, how i love you!

30245-18
fett gammal bild, men ändå.

Väcktes klockan 08.00 imorse av mamma som sa att hon skulle åka. Jag somnade om lika snabb en vaknade igen runt 09.00 tiden. Gjorde iordning frukost och la mig i soffan för att kolla färdigt på alla avsitt av heroes.
Har sett avsnitt 21 nu. Oh my god vad det är spännande nu!! :D
haha. Cpt att det slutade som det gjorde bara.... längtar tills 22:an kommer ut!
har gjort tacos till mig och lillebror nu.
haha, så söt är han. Är knappt 6 år och åt fan mer än storasyster! <3
sötnosen.
ska gå och duscha nu. Göra mitt hår lockigt och sådär igen. ^^
sen ska jag ringa Jonna.
sen runt fyra-tiden åker vi in till Tessa. Party pågång! :)
-
Littlebrother, how i adore you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback