Perfect timing, ladies and gentlemen

Har varit en ganska bra helg.
I fredags var jag ju hemma då. Hela famlijen var hemma för en gång skull^^ Inte ofta sånt händer.
Igår åkte jag och Jonna in till Tessa. Vi gjorde oss iordning i lagom skön takt. Inget stress. Snygga som fan blev vi. Söta älsklingar! <3

Sen åkte vi in till Rob och Dennis. Där var det röjj....... hahaa. Ne men de kom senare mot kvällen.
Inte för att var den som är sån, men det blev lite väl mycket att dricka igår. Det vill jag ju säga.
Fytusan. Men ja, nu har man lärt sig en läxa. Eller vad sägr du Tessa? haha. Pusspådig.

Åkte hem md kvart över två bussen. Var i säg runt tre halv fyra.
Åt massa knäckebröd innan vi gick och la oss.
Denna morgonen varju inte den finaste i mitt liv. Detaljer tänker jag inte gå in på. haha.
Jag och Jonna åkte hem igen runt två tiden. Det var skönt att få komma hem, till en skön dusch och nylagad mat. Oj oj, ibland är mat verkligen gudomligt gott. Specellt min mammas!

Nu ikväll har jag tryckt i mig chips. Fy dig melle. Det ska vi allt ta bort i veckan. ;D
(Mitt tangentbord är efterblivet. Får inte skriva för snabbt för då missar den vissa bokstäver. Orka.)

Imorgon är det skola igen. Ska bli... kul.... not.
Förhoppningsvis inte heldag. Hoppas på att matten bara är "veta-vad-du-fick-för-betyg-dag" imorgon.
Så då har jag bara lektion fram till ca ett.

Efter skolan ska jag ta det lugnt. Kolla på lite serier i think.
Och göra lite skolarbeten.

Tjaaarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback