shoping for me is like drinking for an alcoholic

Hejje.
Har varit i skolan. Fick klar min hemsidan, med hjälp av Fredrik. Nu är den inte så groteskt ful. Tack älskling!!
Du gjorde den fin! :D
-
Efter skolan, vid 12tiden mötte jag Tessa i stan. Vi gick på stan. Jag köpte en klänning och en grå kofta att ha över. Har idag tagit på och av kläer vet inte hur många gånger! Men det var det värt :D
Så nu är jag nöjd med minaköp. Både mamma, fredrik och tessa tyckte det var fint. Jag med ;P

ska slagga framör tvn nu tänkte jag.
tjaaarå.

http://melleee.bilddagboken.se finns lite smakprov vad jag inhandlade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Letar faktiskt också efter en klänning! men har inte hittat nått än! :)

Postat av: melleee

jasså. jadu, det finns en hel del ¨på gina. och massa på once - sisters. :)

2007-05-28 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback