stop screwin' with my mind!

I tisdags sov Jonna hos mig. Det var kul. Kändes som vi gjorde sånt där.. som vi jämt gjore förr.
Tog cykeln till ljunkan, köpte goda saker, åt upp allt hemma - och fick magknip! :D haha.
Vi är så braaaaa!

Igår var det orientering på idrotten. Jisses vad jag avskyr orientering! Seriöst.. jag och Dalida snackade om det när vi vandrade i skogen... VEM FAN KOM PÅ DENNA SJUKT MENINGSLÖSA SPORT?
Springa runt i skogen, bli smuttsig och leta efter några saker som ett gäng andra redan vet vart dom finns?! Vad fan?
Varför anstränga hjärnan på att kolla på en karta med en kompass och leta efter något som andra redan vet... -.-
seriöst. SUCKAR HÖGT!

Idag ska jag och Zeina jobba med våran radio.. om hon kommer vill säga..? Var är du gumman?
Sen i eftermiddag är det naturkunskap.. suck!
Ska passa lillebror efter skolan sen. Han är två lösa tänder. haha! sweetie.

Imorgon är det fredag, då är det matte nationellt - andra delen.
Den ska tydligen vara lättare än den första, som vi gjorde i tisdags. Och den klarade jag ju av någorlunda. Så vi får hoppas på att det kommer gå bra.

På fredag kväll sen vet jag inte vad jag ska göra. Hemma. I alla fall.
För jag ska passa lillebror tidigt på lördagmorgon.
Sen på lördagen, senare, ska jag, Jonna och Tessa ev. festa. Vet inte hur taggad jag är, just nu. Men vi får se.
-
På onsdag nästa vecka åker jag till Fredrik! ÄNTLIGEN!
Gud vad det ska bli skönt. Alltså, jag längtar så fruktansvärt mycket. Helt jäkla sinnes. <3

Dags att börja jobba nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback