thanks for giving my hope back!

Fan vad spännande. Inte många som vet. Bara några styckna. Kommer bli spännande. Dock tror jag inte man ska hoppas på för mycket. Men visst kan man ge det en chans?

Idag är det skola. Så som det varit alla andra dagar. (dock har jag ju varit hemma från skolan både tisdag och onsdag, pga sjuk). Idag ska jag ochZeina försöka göra så mycket som möjligt med radion. Vi får se hur det går med den. ^^ haha.

Jag skulle egentligen gjort klart en novell tills igår. En fanasynovell. Och de som känner mig vet att fantasi och jag inte är kompisar. Så pissa på det. Jag har försökt. Men det går fan inte! ;/

Idag efter skolan ska Tessa sova hos mig, kom vi fram till efter ett par om och men. haha. Det ska bil mysigt. Imorgon har jag inte så mycket planerat. Vad jag vet. Det jag vet dock är att jag inte kommer kunna ta mig utanför mullsjö (om jag inte får gratis skjuts vill säga). Kuk i allt som har med pengar att göra. Seriöst. Jag har blivit pank. Och det föralltid.. Känns det som i alla fall. ;/

Jag har massa saker som måste köpas. Och jag kommer inte ens har råd med hälften av det. Kul..? ne.
-
Nästa vecka. Hm. Vad har jag för planer då..... ne. Inget Ska träna, faktiskt. Om jag är frisk i halsen. Men det tror jag faktiskt. Fett mycket hosta just nu. Och förkyld som en ju*e. Haha. Orka? Jag sover typ inget på nätterna pga det med. För det är ju kul -.-

Igår kollade jag på Sjätte Sinnet. Jäklar var bra den där lilla killen är på att spela! Och jisses vad lik han är lillbrorsan! :D Värsta lik. Sånna där "ledsna ögon" och liten söt näsa. Haha. Sötnos!
Man tycker så fruktansvärt synd om killen.. Filmen är bra. Jäkla bra.
-
Nu ska jag jobba med radion.
Wish me good luck baby!

Kommentarer
Postat av: dalida

abow, nu när du nämner det fan asså killen är ju lik din bror :D men din bror är sötare :D

Postat av: melleee

JAG VET! :D haha. massa sötare;)

2007-05-25 @ 12:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback